Pirmdiena, 29.aprīlis

redeem Laine, Raimonds, Vilnis

arrow_right_alt Latvijā \ Rīgā

FOTO: "Lido" klientus turpmāk apkalpos ne tikai cilvēki, bet arī roboti

© Publicitātes foto

Ēdināšanas un pārtikas tirdzniecības uzņēmums AS "Lido" ieviesis robotus ar mākslīgā intelekta tehnoloģijām, kas personālam palīdzēs savākt netīros traukus restorānu telpās, informē kompānija.

Patlaban roboti palīdz klientu apkalpošanā "Lido" restorānos tirdzniecības centros "Akropole Alfa" un "Spice". Plānots šādu vai līdzīgu tehnoloģiju ieviest visā "Lido" sabiedriskās ēdināšanas tīklā.

Kompānijā norāda, ka tehnoloģijas ieviešana prasījusi gandrīz gadu. Vienlaikus investīcijas projektā "Lido" nemin.

Kompānijā atzīmē, ka ar jauno tehnoloģiju palīdzību plānots atvieglot darbinieku ikdienu, paaugstināt veiktspēju, kā arī uzlabot klientu apkalpošanas rādītājus.

Roboti ir vidēja izmēra ierīces ar iebūvētiem plauktiem paplātēm. Pateicoties autonomajai pārvietošanās funkcijai, navigācijas iestatījumiem un inteliģentajai spējai izvairīties no šķēršļiem, roboti pārvietojas pa zāli, aicinot novietot uz tā plauktiem paplātes ar netīrajiem traukiem, skaidro "Lido" pārstāvji.

Publicitātes foto

Tāpat kompānijā min, ka robotu iestatījumi ļauj atpazīt dažādas situācijas un darbības, un likt robotam reaģēt ar atbilstošu balss vadību, nodrošinot interaktīvu komunikāciju ar klientiem.

"Lido" pārstāvji arī pieļauj, ka nākotnē robotu veicamo darbību daudzums tiks paplašināts, jo ierīču funkcionalitāte ietver arī ēdiena piegādi, sveicināšanu, balss mijiedarbību un vairāku robotu sadarbību.